גיליתם פרסום פוגעני עליכם? אל תתעלמו

0
152
קרדיט: freepik

אם בילדותנו לימדו אותנו שראוי להתעלם מקללות ומהתגרות , ושעלינו שלא להיגרר  למריבות ולהתנהגות לא הולמת, הרי שהיום בעידן הרשתות החברתיות המצב מורכב בהרבה.  אמנם באמת לא צריך להיגרר לקללות ולהשמצות של אדם שכתב עליכם דברים פוגעניים ופגע בשמכם הטוב ברשתות החברתיות, אך ראוי בהחלט שלא  להתעלם מכך. על מנת להתמודד עם התופעה המטרידה ולקטוע אותה באיבה, מומלץ לפנות אל עורך דין לענייני לשון הרע אשר מכיר היטב את החוקים שישנם בתחום ויוכל לסייע לכם בהגשת תביעה וקבלת פיצוי בגין האמירות הפוגעות אשר פגעו בשמכם הטוב, ביזו והשפילו בפומבי, כמו גם פגעו במשלח ידכם.

מה עושים בעקבות פגיעות ברשת ובכלל?

בין אם נפגעתם באמצעות פרסומים ברשתות החברתיות ובין אם בכל צורה אחרת, כדאי להגיע לעורך דין המומחה בתחום לשון הרע כמו משרד עו"ד פדרבוש בן סימון לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי. ישנם מקרים בהם הוצאת לשון הרע ברשתות החברתיות היא ברורה וחד משמעית, אך ישנם מקרים מורכבים יותר, כמו למשל השאלה האם שיתוף של פוסט מהווה לשון הרע, או האם קללות בלבד מהוות עילה לתביעת דיבה. עורך דין מומחה בתחום יוכל להעניק לכם ייעוץ משפטי ולהבין מתי מומלץ להגיש תביעת דיבה, ומתי כדאי לוותר. על- פי חוק לשון הרע, מדובר בעוולה  אשר אינה מחייבת הוכחת נזק על מנת לקבל פיצוי מהאדם שהוציא את דיבתכם, אך כאשר קיים נזק שניתן להוכיחו, ניתן בהתאם לעתור לפסיקתו. .

המשמעות של פרטיות בעידן הרשתות החברתיות

היום, בעידן הרשתות החברתיות החיים של רובנו גלויים ושקופים, ואנשים פורשים את כל חייהם באינסטגרם וברשתות חברתיות אחרות מיוזמתם. יחד עם זאת, פרסום פרטים אישיים מחייו של אדם, תמונות אישיות ועוד אמורים צריכים להתבצע בהסכמתו בלבד, ופרטים שפורסמו מבלי שהתקבלה הסכמה מהווים הפרת פרטיות. אם פרטיותכם נפגעה, זכותכם להגיש תביעה אזרחית בעזרתו של עורך דין הגנת הפרטיות, המצוי בעומקו של נושא רגיש זה. משרד עורכי הדין פדרבוש בן סימון הוא משרד עורכי דין אשר מתמחה בהגנת הפרטיות ולשון הרע. הצוות המקצועי והמסור שלו ישמח לסייע גם לכם לקבל את הפיצוי שמגיע לכם כחוק, במידה פרטיותכם נפגעה.