הקטנת חזה לגבר

0
195
קרדיט Canva.com

ניתוח גניקומסטיה, או ניתוח הקטנת חזה לגבר הוא הליך שמטרתו לתקן חזה גבר מוגדל. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, מיטב המומחים בתחום מבצעים ניתוחים פלסטיים והליכים אסתטיים מותאמים אישית לצרכים ולהעדפות של כל מטופל.

התאמה לניתוח הקטנת חזה לגבר

גניקומסטיה מתפתחת בדרך כלל עקב חוסר איזון ביחסי אסטרוגן וטסטוסטרון. חוסר איזון זה יכול להיגרם על ידי תרופות פנאי מסוימות ותרופות מרשם. ללא קשר לסיבה, רקמת שד עודפת אצל גברים היא לרוב מראה פיזי מביך וקשורה להערכה עצמית ירודה, לכן גברים רבים עם מצב זה עוברים ניתוח הקטנת חזה לגבר.

הליך זה מוביל לשיעורי שביעות רצון גבוהים מאוד בקרב גברים שעברו אותו והוכח כמשפר את איכות החיים של המטופלים.

שאיבת שומן

שאיבת שומן מתבצעת באמצעות צינורית מתכת דקה. טכניקה זו גורמת לצלקות נפרדות קטנות מהמקום בו הוכנסה הצינורית. טכניקה זו היא אידיאלית לביצוע הקטנת חזה לגבר במקרה של הצטברות עודף רקמת שומן ברמה קלה עד בינונית, ללא רפיון עודף בעור.

כריתה ישירה של עודפי רקמת חזה ועור

הליך זה מתאים למקרים בהם מטופלים חווים רקמת חזה ועור בכמויות מוגברות. צלקת החתך בניתוח בגישה זו משתנה ונקבעת על ידי המנתח הפלסטי בפגישת ייעוץ לפני הניתוח.

טכניקה זו היא אידיאלית עבור גינקומסטיה בינונית עד חמורה, ו/או רפיון עור עודף כאשר נדרשת כריתה של העור ומיקום מחדש של הפטמה. בחלק מהמקרים, הליך הקטנת חזה לגבר משלב את שתי הטכניקות.

התוצאות הסופיות של הניתוח

תוצאות הניתוח יתבררו מיד וימשיכו להשתפר לאחר הניתוח ככל שהנפיחות יורדת. יש להבין שכמויות קטנות של נפיחות עשויות להימשך עד 12 חודשים לאחר הניתוח. תוצאות סופיות בקווי המתאר ובאיכות הצלקת יתרחשו בתוך חצי שנה עד שנה לפחות לאחר ניתוח הקטנת חזה לגבר.

בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שיש לה ותק משנת 2003 בתחום ומועדון לקוחות של למעלה מחמישים אלף מטופלים מרוצים, מיטב המומחים מבצעים ניתוחים פלסטיים והליכים אסתטיים בהתאמה אישית לצרכים ולהעדפות של כל מטופל. בפגישת הייעוץ המקדימה נתאים לך את היקף הניתוח בהתאמה לכמות רקמת החזה העודפת שיש לך. חייגו עוד היום 1-800-210-210