גמילה היא לא דבר רע כל כך – אם אתם מוכנים להשתנות

0
255
credit: pixabay

‏אחרי שאת מבלים שנים ארוכות ברחוב, ואחרי שיצרתם לעצמכם דפוסי התנהגות מסוכנים במיוחד שהובילו אתכם למצב של התמכרות חמורה לסמים או אלכוהול, מגיע הרגע שבו אתם מבינים שצריך לעשות שינוי ומוכנים לעשות את כל המאמצים בשביל ‏להשתנות ואפילו לצלוח את האתגר המנטלי בצורה המקצועית הטובה ביותר. אנחנו, אנשי הצוות של מרכז הגמילה ‏אחד לאחד מרכז גמילה מסמים ואלכוהול, ‏מבינים עד כמה מורכבת יכולה להיות הדרך שלכם וחשוב לנו להיות שם ברגעים הקשים כדי לתת תמיכה וליווי, אבל גם למצוא את הפתרונות הנכונים ביותר למצב הבריאותי שלכם.

הבריאות שלכם היא המטרה של אנשי המקצוע

‏לא משנה איך מסתכלים על פני הדברים, האחריות של מכון גמילה מהימורים או אלכוהול היא קודם כל לייצר סביבה בטוחה למטופלים. כאשר אתם נמצאים בסביבת החברים שלכם, או אנשים שמשפיעים על ההתנהלות הרגשית והאישית שלכם, ‏מורכב יותר להבין ‏שאתם נמצאים בתהליך הסתדרות, וכך אפשר להגיע לסיטואציות הרבה יותר מורכבות והרבה פחות נעימות, מבחינת היכולת שלכם להתמודד עם ההתמכרות.

תכנון נכון של התהליך עוזר לכם

‏ברגע שהחלטתם ביחד עם בני המשפחה והחברים הקרובים לעצור את מעגל ההרס העצמי, ולפנות לקבלת טיפול בהתמכרויות, ‏מתחיל תהליך ארוך מאוד שבו יש לא מעט מהמורות ואפילו רגעים קשים מאוד. ‏כמובן שאם אתם נכנסים לתהליך בעיניים פקוחות, ואתם מבינים מול מה אתם עומדים, יהיה לכם קל יותר להצליח להתמודד עם האתגר לטווח הארוך ולנהל את התהליך בצורה האחראית הנכונה ביותר מבחינתכם.

האחריות שתאפשר לכם לצאת מהמרכז בריאים ושלמים

‏התמונה הכוללת של תהליך גמילה היא אתגר. אתגר למטופל, לרופאים, לבני המשפחה והחברים. אבל בסופו של יום זה הוא האתגר הבריא ביותר, וגם החשוב ביותר שאתם יכולים וצריכים לנהל בשביל להחזיר את החיים שלכם למסלול ולהימנע מעתיד בעייתי מאוד שעלול ‏לגרום לכם לבעיות כלכליות, רפואיות ואישיות מורכבות. אז צריך לעשות את המאמץ ובעיקר להבין שאתם נכנסים לתהליך בשביל הבריאות האישית שלכם.

‏אנשי הצוות המקצועיים של אחד לאחד, ‏מרכז גמילה מסמים ואלכוהול, יעשו את כל המאמצים בשביל לאפשר לכם לקבל את סוג הטיפול הנכון לצרכים שלכם, על בסיס שנים רבות של היד המקצועי ועל בסיס ניהול נכון של תהליכי עבודה שמאפשרים לכם לתכנן את המשימות שלכם לאורך הגמילה. ‏לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות לטלפון מספר 077-2202565.