הטיפוח נמצא בהישג ידייך

0
306

נשים רבות פונות לבניית ציפורניים באקריל, שכן היא מאפשרת השגת מראה ציפורניים מטופח ובריא תוך עיצוב צורת הציפורן לפי הרצון שלהן. אז מה הוא בעצם תהליך בניית הציפורניים?

התהליך הוא בעל מספר שלבים ולרוב נמשך כשעה וחצי עד שעתיים ובסופו מתקבלות ציפורניים יפות, ארוכות מעוצבות ומטפחות. כמובן שבתהליך גם סביבת הציפורן, כלומר העור מסביב, מקבלת טיפול. את התהליך מתחילים בהכנה של האזור, על ידי דחיפת העור לצדדים, גזירת העודפים, ניקוי האזור משאריות שומן ושיוף הציפורן. כעת, בונים את הציפורן: את הציפורן המלאכותית מתאימים לציפורן הטבעית ומדביקים אותן באמצעות דבק מיוחד כך ששומרים שלא ייוצר רווח ביניהן.

לאחר מכן, משייפים את הציפורן בהתאם לצורה ולאורך הרצוי ומנקים. לאחר שהציפורן מוכנה, מורחים שכבת פריימר על הציפורן הטבעית, שמגן על הציפורן. כעת – נוזל אקריל ואבקת אקריל, לב התהליך. לאחר ערבוב מורחים את החומר על הציפורן בכדי לחזק את המבנה ומשייפים על מנת לתת מראה חלק ואחיד. כעת מגיע השלב בו בוחרים את הצבע, הצורות והצבעים ומקשטים את הציפורן.

 

אסתטיקה קבועה

איפור קבוע או בשם המקצועי מיקרו-פיגמנטציה, הוא טכניקה מעולם הקוסמטיקה בה מחדירים אל העור פיגמנט בעל צבע באמצעות מחט. האיפור נשאר לאורך זמן, אך כן דוהה בשלב מסוים. אורך "חייו" של האיפור הוא בהתאם לאזור בפנים, למיומנות המבצע, סוג העור ואיכות החומרים. איפור קבוע הוא הליך הדורש מיומנות מקצועית גבוהה ולכן נדרשת הכשרה לכך וביצוע קורס איפור קבוע.

האיפור הקבוע פותר מגוון של בעיות אסתטיות כמו מראה שפתיים ללא חיוניות, דלדול של שיער הגבות, אלרגיה לחומרי איפור ותווי פנים לא חדים כמו גם בעיות שיקומיות כמו פגמים בעור כתוצאה מכוויות או פציעות, גבות מצולקות, שחזור פטמה לאחר שחזור שד ומחלו עור שונות.

טיפוח זה שם המשחק

נשים רבות אוהבות לטפח את עצמן, להתאפר ולדאוג לנראות השיער, הציפורניים, העור כל מנת להרגיש טוב. העולם של ימינו הוא עולם עמוס ולא תמיד יש זמן או כוח להשקיע בטיפוח עצמי. ולכן, עולם הטיפוח היופי והמדע, מציע טיפולים שמטרתם להקל על ההתעסקות ולהשאיר את הנשים אסתטיות תמיד. מעבר לכך, לעיתים נשים ונערות בוחרות בטיפולים אלו כיוון שהן סובלות מבעיות רפואיות, פצעים, ופגמים שמונעים מהם לטפח את עצמן באמצעים יום יומיים. כחלק משיטות הטיפוח ניתן למצוא בניית ציפורניים, הרמת ריסים, צביעת גבות, איפור קבוע (מיקרו-פיגמנטציה) ועוד. לאור חידושים אלו והביקוש להם, נפתחו מקומות לימוד מקצועיים המציעים קורסים שונים- קורס הרמת ריסים, קורס בניית ציפורניים,  קורס לק ג'ל ועוד.

ל.א ביוטי אקדמיה הנה אקדמיה מובילה למקצועות היופי, אשר מאמינה שכל אישה יכולה להגיע לעצמאות ומספקת את הכלים להצלחה. האקדמיה בעלת מרכז שיווק של מוצרים מובילים בתחום הקוסמטיקה.