הטיפול בחובות שלכם – מתחיל כבר עכשיו

0
220
עורך דין גביית חובות
קרדיט - Pixabay

קיומם של חובות ‏הם חלק מהחיים של לא מעט אנשים בוגרים בישראל. יחד עם זאת, בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר אזרחים שלא מסוגלים ‏לעמוד בתשלומי החובות שלהם ‏ומוצאים את עצמם בסיטואציה מורכבת מאוד כאשר רשם הוצאה לפועל מתערב ודורש לקבל ‏תכנית עבודה כדי לשקם את בעל החוב. ‏כלומר במצב כזה אתם חייבים לקבל את הליווי ‏המקצועי של עורך דין מומחה בתחום פשיטת הרגל וחדלון הפירעון, כמו למשל עורך דין חגי רושקנסקי, ‏על מנת לבנות את תהליך הטיפול ‏המשפטי מתחילתו ועד סופו ולקבל את הפתרונות האופטימאליים לצרכים שלכם, בתקופת הזמן הנתונה.

כל מה שרציתם לדעת על טיפול בחובות

‏באופן עקרוני, לכל אדם יש את הזכות לקבל טיפול של עורך דין כאשר הוא מתמודד עם חובות מורכבים. יחד עם זאת, הדבר הנכון ביותר שאתם צריכים לעשות על מנת לקבל טיפול מדויק בבעיות ובצרכים שלכם, ‏הוא לפנות לעזרתו של עורך דין גביית חובות אשר יכול להסתכל בצורה הרבה יותר מדויקת על התיק ולתת מענה הרבה יותר רחב.

עיקול הוא לא סוף הסיפור

‏על-פניו, העיקול של חשבונות הבנק או של המשכורת שלכם הוא הרגע שבו אתם מבינים שאין לכם דרך חזרה. ‏אין לכם יכולת לשלוט על הכספים, ‏ואתם פשוט לא מסוגלים להמשיך לנהל את החיים שלכם. כלומר, צריך להגיש בקשת ביטול עיקול משכורת ולפנות להוצאה לפועל על מנת לנסות ולעזור לכם ‏לייצר את הפתרונות שאתם צריכים ‏בשביל לקדם את החזרת חובות אבל לשמור על רמת החיים שאתם רגילים.

בחירות נכונות – מובילות לתוצאות נכונות

‏הבחירות שאתם לוקחים לאורך הדרך, כאשר אתם מתמודדים עם חובות משמעותיים, יכולות להשפיע על העתיד שלכם ועל ההצלחה שלכם בכל מה שקשור לפן הכלכלי בחיים. ‏כלומר, הדרישה היא למצוא את אנשי מקצוע שעוזרים לכם להסתכל על התמונה המלאה אבל גם מאפשרים לכם לשאול את כל השאלות לאורך הדרך ולמצוא את הפתרונות הרלוונטיים לסיטואציה שבה אתם נמצאים להמשך הדרך האישית והמקצועית שלכם.

אנשי צוות משרד עורכי הדין חגי רושקנסקי ‏מבינים את המורכבות של תהליך פשיטת רגל וחדלות הפירעון ועושים הכל על מנת לאפשר לכם לקבל ‏את הייעוץ המקצועי ואת הליווי האישי הדרוש לכם בכל נקודה בדרך. ‏התוצאה היא שליטה מלאה על הכספים שלכם ותהליך שיקום שמשרת את כלל בני המשפחה. ‏לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות לטלפון מספר 052-6006180.

משרד עורכי דין חגי רושקנסקי – עושים את הבלתי אפשר בשבילך!