המיגון הטוב ביותר לכל בית

0
15
קרדיט - Canva

בניגוד למה שנהוג לחשוב, קיימים אמצעי הגנה יעילים והרמטיים שמצליחים להגן על בתים ולמנוע פריצות. אמצעים אלו כוללים שילוב של פטנטים חכמים וחזקים, יחד עם שימוש בחומרים איכותיים ועמידים, המבטיחים הגנה מקיפה לבית. חלק מהפטנטים הללו מקורם בתחום האבטחה המוסדית, כלומר הם עברו בדיקות קפדניות והוכיחו את יעילותם בפרמטרים שונים וחשובים לאבטחת מגורים. פטנטים אלו מיושמים על דלתות, חלונות ותריסים, ומציעים לבעלי בתים את הביטחון של בית מוגן היטב. אחת הדוגמאות הבולטות היא נעילת חלונות הרמטית הפועלת בצורה חלקה ודורשת כוח מינימלי. מנעול נסתר זה אינו נראה לעיני הפורצים, ומונע מהם גישה בלתי מורשית דרך החלון. עם חמש שנות אחריות מנעול זה מדגים את עמידותו ויעילותו כאמצעי הגנה, תוך שמירה על מראה אסתטי שאינו פוגע במראה הכללי של החלונות. לשקט נפשי מוחלט, בעלי בתים יכולים לבחור להתקין מנעול זה בשילוב עם פטנטים חדשניים נוספים התואמים לחלונות ודלתות, המספקים אבטחה מקיפה. חברת שומר הסף משווקת ומתקינה פתרונות מיגון איכותיים ויעילים כבר שנים רבות גם לבתים פרטיים וגם למוסדות ציבור בהצלחה רבה.

הגנה נוספת לחלונות

חלונות רבים בקומת הקרקע מאובטחים בסורגים, לא רק כדי למנוע נפילות אלא גם כדי למנוע פריצות. עם זאת, חשוב לציין כי הימצאותם של סורגים אינה מבטיחה הגנה מלאה, כפי שמעידים ניסיונות פריצה מוצלחים. לכן, הדרך היחידה להגן על הבית היא באמצעות סורגים מיוחדים שמספקים הגנה מוחלטת מבלי לפגוע במראה האסתטי שלו. הסורגים הם שקופים ועמידים לשנים רבות. התקנת סורגים שקופים לא חוסמת לכם את המראה של הנוף, לא מונעת כניסת אוויר ואור והיא אסתטית למראה. בנוסף, הסורגים שומרים על צבעם לאורך זמן וקלים לניקוי ותחזוקה.

החוזק הוא הסוד

היתרון הבולט של אל סורג שקוף טמון ביכולתו למנוע ביעילות פריצות, מה שהופך אותו לבחירה האידיאלית לאבטחת הבית. הוא כמעט בלתי ניתן לשבירה ומספק מחסום חזק מפני פורצים. בנוסף, התקנת מנגנונים נוספים במנעולי החלון ושימוש במדבקה מיוחדת לחיזוק הזכוכית יכולים להציע הגנה רבה עוד יותר. אמצעים אלו נועדו לשמור על הבית למשך שנים רבות. בחברת שומר הסף עובדים שנים רבות על התקנות של אמצעי מיגון חזקים ומיוחדים שהם פטנטים איכותיים שמוכיחים את עצמם גם במוסדות וכעת גם בשוק הפרטי.