הפקה ברמה הגבוהה ביותר

0
119
credit pixabay

פלאי הטכנולוגיה

הטכנולוגיה שקיימת כיום, מאפשרת  לנו לחצות את מרוח הזמן והמקום, כך שהפצת מידע ותכנים וכן יצירת קשר מתאפשרת בכל עת ובתפוצה רחבה. בשנים האחרונות, השימוש במאפיינים אלו התעצם, לאור העובדה כי נגיף הקורונה אילץ אותנו לשנות מסלול מחדש ולהימנע ממפגשים המוניים. לכן, שימוש בטכנולוגיות רחבות וביצוע אירועים בשלט רחוק החלו להיות עניין שבשגרה. גם לאחר דעיכת הנגיף, אירועים וירטואליים באופן מלא או חלקי נשארו.  למשל, הפקת כנס וירטואלי המאפשר מכירת כרטיסים באופן פיזי ובכך לקבל קהל לצד שידור הכנס אל מגוון של אנשים שמקום הכנס אינו קרו באליהם או שהוא אינו יכול להכיל כמות גבוהה של אנשים.

Go -Live היא חברה מובילה בתחום שירותי הלייב סטרימינג, אשר מספקת מעטפת כוללת ללקוח בהפקת שידורים וסרטונים. החברה הנה קורת גג אחת לכל השירותים ומספקת את שירותיה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, עם אנשי מקצוע איכותיים ובעלי ניסיון.

לשדר מהשטח

אירועים חשובים המצריכים תיעוד, מתרחשים בכל עת. אירועים אלו, כדוגמת הפגנה, נאום חשוב של איש ציבור, ביקור של אישיות חשובה מחול או אירועי אסון המתרחשים במפתיע מובאים לידיעת הציבור ומועברים אליו דרך הטלוויזיה. חלק מאירועים אלו מצריכים צילום "שטח". בצילום שטח או בצילום שאינו מאולפן בו קיים מערך מצלמות, סאונד וטכנולוגיה קבועה, יש צורך בשימוש של דתניי שידור, אשר מהווה "אולפן" נייד שממנו יתבצע שידור ברמה גבוהה על אף היותו נייד. ניידת שידור כוללת בתוכה מטריצת וידאו לבקרת השידור ומעבר בין המצלמות, שליטה על איכות ועוצמת השמע, הקלטה של התכנים המשודרים לצורך עריכה מאוחרת ועוד.

לשדר כל תוכן בכל עת

אולפן וירטואלי הוא אולפן בו מותקן מסך ירוק. בניגוד לאולפן בנוי, אותו צריך לבנות מתפאורה חיה, שידור באולפן וירטואלי עושה שימוש בהקרנה של רקעים שונים על המסך הירוק ובכך מייתר את הצורך בבנייה והרכבה מחודשת של התפאורה. שימוש באולפן מסוג זה מתאים למגוון רחב של מטרות כמו צילום סרטי תדמית, כנסים, פאנל מומחים וראיונות, הפקת תכניות ועוד. רבים בוחרים לעשות שימוש באולפן וירטואלי לאור היתרונות הרבים שבו. ראשית, עלותו זולה יותר מעלותו של אולפן בנוי. בנוסף לכך, ניתן לעצב בכל עת את האולפן הצורך של הלקוח ובהתאם לתכנים המופקים באולפן. זמינות השימוש באולפן, המאפשר הפקה בכל עת מהווה יתרון משמעותי בפני עצמו.

Go -Live היא חברה מובילה המספקת שירותי לייב סטרימינג. החברה מציעה שירות – מתחילת ההפקה ועד סיומה תוך שימוש בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר ועם אנשי הצוות המקצועיים ביותר. לחברה ניסיון רב בתחום ושירתה חברות מובילות בארץ ובעולם.