התמכרויות מחייבות טיפול מקצועי ופסק זמן

0
101
קרדיט Canva

משברי חיים שונים מחייבים נטילת פסק זמן אמיתי על מנת לפנות את כל המשאבים שיש לכם כדי לפתור את הבעיה ולהתגבר אליה. גם טיפול בהתמכרויות שנחשב יעיל מתחיל בהתנתקות מוחלטת במקום שיכול להציע לכם את הגמילה שמורכבת משלב של התנקות ואחר כך שלב של בנייה מחדש של הזהות שלהם, והתמודדות עם הגורמים שגרמו לכם להתמכרות. יש סיבות שונות לבחירה בגמילה כזאת והטובה שבהן היא שהתמכרות משתלטת על החיים כך שאי אפשר לנהל אותם יותר טלאים טלאים. אי אפשר להסתפק בפשרות של חיים בין התקפי התמכרות לחומרים שונים ולהתנהגויות הרסניות. צריך להתחיל מחדש בשגרת חיים בונה ופרודוקטיבית למען עצמכם. את זה עושים רק כשמצליחים להפנות את כל הזרקור אל הבעיות הפנימיות שגרמו לכם להגיע לשם ולראות כל מה שנזקק לתיקון יסודי. וילה מטריקס היא וילה שבה מקבלים טיפול בהתמכרויות שונות בצורה כזאת, כשלאחר תקופת ההתנקות הראשונה מקבלים תמהיל של טיפולים שמארגנים מחדש את השגרה שלכם. בסדר כיום כזה נכללים טיפולים וסוגים שונים של פעילויות שמקיפות גוף ונפש ושגרה חדשה ללא התמכרות.

ההרס שיש בהתמכרות לאדם ולמשפחתו

התמכרויות שונות מביאות לכדי הרס לא רק של המכור עצמו אלא לפעמים גם של משפחתו וחבריו, מערכות יחסים כמו מקום העבודה והלימודים ועוד. הרס החיים הנורמטיביים עד היסוד יכול להיעצר ברגע שבו תחליטו להכיר בהתמכרות ולפעול נגדה בכל הכוח והרצון שיש לכם. אלה יכולות להיות התמכרויות לחומרים אסורים כמו סמים או התמכרות לתרופות מרשם, ואם אתם מתקשים להכיר בכך אתם תתקשו גם להיגמל. כל עוד קיימת הכחשה מסוימת קשה גם להתנקות מהמלכודות המפתות שעומדות מולכם ולכן גמילה דורשת רצון מלא להכיר בכל מה שאתם עושים לעצמכם ולבריאות שלכם.

הגמילה לא פשוטה אבל כדאית

לא קל להיגמל מתלות בחומרים ששיככו וחיפו על הבעיות האמיתיות שלא התמודדתם אתן במשך שנים. כשאתם נכנסים למכון גמילה אתם נדרשים לעמוד מולן ולהכיר בתחושות ובכאבים, במצוקות ובנושאים שונים שגרמו לכם להגיע למצב של התמכרות. הטיפולים שמוצעים במכון הגמילה של וילה מטריקס מותאמים גם לתפיסות המתקדמות בימינו, ששילוב נכון של טיפולים אלטרנטיביים עם פסיכותרפיה ותכנית כמו 12 הצעדים יבנו לכם חיים חדשים. זה מתחיל במכון שבו אתם מתחייבים לסדר יום ונמשך גם בליווי של אנשי המקצוע שלא עוזבים אתכם לאחר מכן ותומכים בכם לכל אורך הדרך להצלחה בחיים החדשים שלכם.פרטים נוספים בטל 0504949696