ייצוג מקצועי חוסך זמן

0
142
קרדיט - Pixabay

במקרים רבים שבהם עו"ד מייצג אתכם מול הרשויות אתם יכולים לקצר משמעותית את ההליכים שאתם רוצים לקדם. יתרה מזאת הדבר קשור למשפט מנהלי ופלילי כאחד, במהלכו הינכם יכולים להגן טוב יותר על האינטרסים שלכם ולקבל את התוצאה שרציתם אם תבחרו בניהול מקצועי של ההליכים. לא פעם, כשאזרחים מנהלים משא ומתן עם הרשויות כמו בקשות לרישוי נשק, טיפול ברישוי בכלל או הליכים של ערעור או בקשות מנהליות כלשהן, כשהרשויות רואות שאתם מיוצגים על ידי עורך דין מקצועי ומנוסה שיודע לנסח את הבקשות כחוק ומכיר את כל הזכויות שלכם, ההליכים מתקצרים והעיכובים נמנעים. הדבר נכון בעיקר בזמנים שבהם רבים מבקשים להוציא רישיון נשק עורך דין יכול לסייע להם בכך. המשטרה או משרד הפנים לא יוכלו להתעלם מבקשתכם מהלך שעו"ד דניאל דרוביצקי עמל להשיג למענכם כלקוחותיו.

לטפל בכל בעיה שמתעוררת

מלבד הליכים הקשורים במשפט מנהלי אירע לא פעם מקרים בהם אזרחים שומרי חוק נורמטיביים לחלוטין מסתבכים במקרים פליליים גם שלא בטובתם. במקרים כאלה על אחת כמה וכמה שאסור לנסות לפתור את הבעיה לבד, הרי שרצון טוב בלבד אינו מספק. המשטרה לא תשוכנע שאתם אזרחים תמימים שרק נקלעו למצב כזה מבלי שיעמוד לצדכם עו"ד פלילי בחיפה שייצג אתכם ויוכיח למשטרה שאינכם מעורבים בכך. ייצוג זה יכול למנוע אין ספור בעיות כמו הגשת כתב אישום נגדכם ובמידה ותפלילו את עצמכם בטעות. לכן, רצוי לתת לעורך דין מנוסה בתחום הפלילי לחלץ אתכם מהשלכות של מקרים כאלה.

ניהול תיקים בכל מצב

מרגע שנודע לכם שאתם מוזמנים לחקירה חשוב לפנות לעורך דין פלילי כדי לקבל את ההדרכה הנכונה והמתאימה ביותר על מנת להיחלץ מהפללה עצמית ומכתב אישום ודאי. עו"ד נדרש במקרים רבים בחיים לא רק במצבים פליליים ולכן חשוב למצוא את עורך הדין שאתם יכולים לסמוך עליו שינהל כל מצב שאתם נקלעים אליו כדי לפתור את הבעיה. ככל שאתם סומכים יותר על הנציג שלכם מול הרשויות כך גם התוצאות יהיו טובות יותר בהיותו מכיר את האינטרסים שלכם ושומר על זכויותיכם. עו"ד דניאל דרוביצקי מלווה את לקוחותיו שנים רבות ודואג להם בליווי אישי וצמוד לאורך כל ההליך המשפטי.