לקבל את הסיוע המתאים

0
168

פעמים רבות בני זוג חושבים שעצם קבלת ההחלטה להתגרש היא השלב הקשה ביותר בתהליך, אך בפועל רבים יעידו כי הליך הגירושין עצמו יכול להיות מתיש, מתסכל וארוך. על אף שהאידיאל הוא ניהול משא ומתן קצר וחתימה על הסכם גירושין מהיר, ישנם הליכי גירושים הנמשכים זמן ממושך וכרוכים בהוצאת משאבים רבים  עד להגעה להסדר המוסכם על שני הצדדים. על מנת להימנע מהליך ארוך, מייגע ומתיש חשוב לפנות אל עורך דין גירושין בצפון או באזור מגוריכם על מנת לקבל ייעוץ מקצועי, חוות דעת נוספת  וליווי מקצועי צמוד לכל אורך הדרך. עורך הדין יוודא כי בעריכת ההסכם האינטרסים שלכם ישמרו, אך גם ידע מתי לייעץ לכם  לוותר ועל מה תוכלו להתפשר.

לשמור על זכויות הילדים

על אף שהילדים המשותפים אינם לוקחים חלק בניהול הליך הגירושין, ישנה השפעה רבה של הליך זה עליהם. יתר על כן, רבים יעידו כי גירושי הוריהם הותירו טראומה ומשקעים משמעותיים עליהם, הן בגלל מורכבות ההליך והן בגלל העדר תמיכה והתנהלות לקויה של ההורים בהליך. יתר על כן, הליכי גירושין לעיתים יוצרים חששות בכל הנוגע לזכויות או פגיעה בילדים המשותפים – חשוב לשמור על קשר עם הילדים ולמנוע מצב של ניכור הורי או הסתה שנועדה כדי לסחוט אתכם ולגרום לכם לוותר על זכויותיכם,  לכן מומלץ וחשוב לפנות אל עורך דין לענייני משפחה בחיפה או באזור מגוריכם על מנת לקבל ייעוץ מקצועי ולדעת מה מגיע לכן כדי להתגרש נכון.

לחתום על הסכם ממון

בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות נשואים וידועים בציבור בוחרים לחתום על הסכם ממון, במטרה להגן על רכוש שנצבר לפני תחילת הקשר הזוגי עסקים ונכסים שהתקבלו במתנה או ירושה במטרה לשמור על הונם, ממונם ונכסיהם במידה והם ייפרדו. יש להסכם הממון היבט חשוב נוסף, והוא כרוך בחובות – הסכם הממון למעשה מפריד את חובותיהם של בני הזוג ולא רק את רווחיהם ורכושם. ואם אחד מהצדדים מסתבך בחובות , חובותיו לא יעברו לבן זוגו. אם אתם חוששים שהסכם ממון והפרדה רכושית נחתם עלולים לפגוע לכם ביחסים ולהרוס את חיי  האהבה, חשוב  שתתקשרו כדי לקבל בעניין הדרכה וייעוץ מקצועי מעורך דין מנוסה לדיני משפחה, כמו עורך הדין תבור גולדמן אשר פועל משנת 2004 על מנת לסייע ללקוחותיו בהליכים מורכבים, מסובכים וחשובים. לפרטים נוספים ולייעוץ משפטי ראשוני התקשרו למספר 0502040222.