כל השלבים עד לפתיחת עסק מצליח

0
126
credit: pixabay

מיזם עסקי מצליח לא צומח בן לילה. נדרשים חודשים ושנים של עבודה קשה כדי להפוך את החלום שלכם לעסק למצליח למציאות. פתיחת עסק מתחילה במחשבה פשוטה וכאשר אנו ממשיכים את המחשבה הזו והופכים אותה למציאות – עסק נולד. עסק יכול לפרוח רק אם ללקוחות יש ביקוש למוצרים שלכם. ללא ביקוש, ההיצע שלכם יוביל בקרוב להפסדים. לפיכך, יש צורך להבין ולפתח מוצר שהאנשים צריכים. הקדישו זמן לחקר השווקים המקומיים שלכם כדי להבין אילו שירותים או מוצרים אנשים צריכים הכי הרבה וכאלה שיש להם מחסור. לפני פתיחת עסק אל תדאג לגבי התחרות בשלב הראשוני, עם שירות טוב וקמפיינים שיווקיים, אתם יכולים לעקוף אפילו מתחרים מבוססים.

מה הן אפשרויות הגביה המשתלמות ביותר לעסק?

סליקת אשראי היא עסקה שבה לקוח משלם לבעל עסק באמצעות כרטיס אשראי. הסילוק מתבצע באמצעות מערכת מיוחדת בה הלקוח מעביר או מזין את פרטי האשראי שלו למערכת החברה. בית העסק סורק את פרטי האשראי ושולח אותם לשירותי בנק, שם מאושרת העסקה והכסף מועבר. סליקת אשראי יכולה להתבצע פיזית באמצעות מכשיר סליקת אשראי, או דיגיטלית באמצעות דף סליקה דיגיטלי ומערכת דיגיטלית ייחודית, בדרך כלל בעזרת תוכנה המקשרת בין העסק והאשראי של הלקוח והבנק. מחיר הסליקה לעסק אינו אחיד ויש מגוון רחב של מחירים. לכל עסק יש את הצרכים שלו, ולכן המחירים יכולים להשתנות באופן משמעותי בהתאם לסוג העסק.

האם כל עסק יכול להשתמש בסליקת אשראי?

גם עוסק פטור, אשר נחשב כעסק הקטן ביורת, עם מחזור הכנסות מוגדר מראש על פי חוק, יכול להשתמש בשירותי סליקת אשראי, ובכך לייצר אפיק רווח נוסף דרכו ניתן לגבות תשלום מהלקוחות עבור השירותים המסופקים. כפי שכבר הוסבר ישנו תשלום עבור שימוש במערכת הסליקה בהתאם לצרכים ולשימוש של העסק. מאחר ומדובר על עוסק פטור, סביר להניח כי התשלום עבור שירותי סליקת אשראי לא יהיו גבוהים. ואילו דרך חברת  YPAY העסק שלכם יוכל לקבל את המחיר האטרקטיבי ביותר עבור שירותי הסליקה. בנוסף אם אתם מעוניינים להמשיך ולחסוך בעלויות החודשיות של העסק, עם חברת  YPAY תוכלו להוציא קבלות בחינם בנוסף לעוד מגוון שירותים המוצאים על ידי החברה. בעזרת המערכת הקלה והנוחה של חברת  YPAY  תוכלו לנהל את כל הטפסים חשובים עבור העסק שלכם במקום אחד ובלחיצת כפתור. חברת  YPAY  זמינים עבורכם במייל service@ypay.co.il במשך 24 שעות ביממה לכל שאלה.