תחזוקה שוטפת למערכות חימום

0
103
קרדיט - pixabay

אחד מן הדברים החשובים ביותר ב- תיקון דודי שמש זה למעשה לשכור את איש המקצוע הנכון עבור שירותים אלו, כמו כן על מנת לבצע תיקונים במערכות חימום כמו דוד שמש, ישנם מספר דגשים חשובים והם:

  • שירות- אנו נרצה לשכור את שירותיו של איש מקצוע מיומן, חברה מיומנת אשר מתמחים בתיקון דודי שמש מהחברה שממנה הזמנו אותם.
  • אחריות- בדקו את האחריות של דוד השמש שלכם, לרוב האחריות היא בין 5-8 שנים, ושנתיים שאנו מעניקים עבור שירותי ההתקנה.
  • מה צריך לתקן- דודי שמש מורכבים מכמה חלקים, כך שלא בהכרח שכל הדוד שלכם התקלקל אלא חלקים קטנים וזעירים.
  • חוסר חימום- כמו כן אתם תצטרכו להבין לבד שדוד השמש שלכם לא עובד כראוי בכך שתראו שהדוד עובד ואין מים חמים או שיש מעט מדיי מים חמים ביחס לזמן העבודה של דוד השמש.

לשם תיקון דודי שמש תוכלו לפנות אלינו לחברת סולרית. חברתנו מתמחה בייעוץ, תחזוקה והתקנה של דודי שמש ומערכות חימום על כלל צורותיהן. כמו כן חברתנו עובדת עם מיטב החברות בארץ ומתקינה מוצרים של חברת כרומגן הנהדרת וחברת אמישראגז המצוינת. על ההתקנה שלנו תקבלו שנתיים של אחריות. ובאמצעות כך שנבצע את עבודתו עם ניסיון של יותר מ47 שנים, ומקצועיות יתרה תוכלו להיות רגועים בנוגע לגופי החימום שלכם.

תוספת לדוד

אחת מן התוספות העיקריות לדודי שמש זה למעשה קולטים לדוד שמש אשר הינם פריט משלים לדודי השמש. כמו כן ישנם קולטים של חברת כרומגן הנהדרת ושל חברת אמישראגז המצוינת אשר הינם מעולים ואיכותיים במיוחד. הקולטים עשויים לרוב מברזל או נחושת, ועל מנת להתאים עבורכם את קולט השמש הטוב ביותר והמדויק ביותר פנו לחברה\איש מקצוע אשר מתמחה בהתקנת דודי שמש ומבין בקולטי השמש השונים. בנוסף לכך יהיה הבדל בדודי השמש הן מבחינת צריכת החשמל, העלויות, הגודל שלהן, חומרי הגלם ועוד.

מערכות חסכוניות ואיכותיות

אחת מהמערכות החכמות ביותר והחסכוניות ביותר זוהי משאבת חום לחימום מים אשר הינה נחשבת למערכת חסכונית במיוחד, עובדת גם במצבים קיצוניים, בעלת מערכת הפעלה שקטה ונוחה במיוחד. לשם רכישה והתקנה של משאבת חום לחימום מים, התקנה דודי שמש ועוד פנו אלינו לחברת סולרית. חברתנו מתמחה בכל הקשור לתחזוקה והתקנה של מערכות חימום ודודי שמש ועושה זאת ברמה הגבוהה ביותר ועם ניסיון של יותר מ47 שנים בתחום. חברתנו עובדת עם יצרניות כמו אמישראגז וכרומגן. לפרטים נוספים וייעוץ צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 2486* ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.