לחגוג בדרך מדהימה וייחודית

0
197

הרבה אנשים לא יודעים אבל בשביל לתת מתנה לגבר ליום הולדת 40 יש צורך בחשיבה מחוץ לקופסא, שכן גברים בגיל כזה לרוב עברו המון חוויות בחיים שלהם ועל כן תצטרכו לחשוב באופן יצירתי. אחת הדרכים המדהימות ביותר להפתיע גבר כבן 40 זה דרך כך שתתנו לו להיות נהג מרוצים ליום אחד ברכב הקורבט סטינגריי החדשה של חברת שברולט, כמו כן את החלום הזה תוכלו להגשים אצלנו וליהנות משעה של נסיעה מושלמת ברכב הטוב בעולם. רכב הקורבט סטינגריי הינו רכב עוצמתי במיוחד אשר מאיץ מ0ל100 תוך פחות מ3 שניות. בנוסף לכך אתם תיהנו ממסלולים ברכבי ההרים, סיבובים כיפים, עליות ירידות, וכן האצות מטורפות וזאת תוך חווית נהיגה מושלמת וכן תוך ליווי צמוד של נהג מרוצים מיומן. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לאקזוטיק קארס ונספק עבורכם את חווית הנהיגה המושלמת ביותר עבור כל אחד ואחת ממכם. אקזוטיק קארס הצליחה אחרי מאמצים רבים להביא את רכב הקורבט סטינגריי החדשה וזאת לאחר המתנה של יותר משנה. קצת על הרכב: הרכב הינו בעלות של כמעט מיליון שקלים, 500 כוחות סוס, האצה של 2.9 שניות מאפס למאה, וכן בעל עיצוב יוקרתי ומערכת מולטימדיה מרהיבה במיוחד.

הפתעה מושלמת לכל אחד

דרך נהדרת לתת מתנה לגבר ליום הולדת 40 זה דרך כך שתעניקו לו חווית נהיגה יוצאת מגדר הרגיל באמצעות קורבט סטינגריי החדשה, אשר הינו אחד הרכבים החזקים ביותר שיש בשוק ונחשב לרכב הטוב בעולם בתחום המרוצים. כמו כן המתנה הזו הינה מתאימה לכל גבר אשר חובב רכבים וכן לגברים שלא, שכן זהו רכב שחווית הנהיגה עליו היא פעם בחיים והיא תספק עבור כל גבר חוויה ייחודית ויוצאת דופן תוך הקפדה על מסלולים מגוונים וכן על תמונות מושלמות בזמן הנסיעה ולפני.

שי מדהים וייחודי

אחת מן הדרכים המיוחדות ביותר לתת מתנה לגבר ליום הולדת 40 זה באמצעות כך שתעניקו לו חווית נהיגה ברכב הקורבט סטינגריי החדשה. את החוויה הזו תוכלו לעשות אצלנו באקזוטיק קארס וליהנות מהרכב המושלם הזה ומנהיגת אקסטרים מדהימה. כמו כן בכל ההליך ילווה אתכם חן שטבינסקי אשר הינו בעל המקום והינו נהג מרוצים מיומן. חן הינו בעל ניסיון רכב בתחום הרכבים, והוא יספק עבורכם הגשמת חלום ליום אחד. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 054-5344430 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.