שטיחים לחדר שינה – כל מה שרציתם לדעת!

0
107
credit: canva,com

אין תחושה טובה כמו להיות בחדר שינה נוח, כיפי ונעים. אין כמו לדעת שבסוף היום אתה חוזר לחדר השינה שהוא לגמרי מרגיש כמו בית. לחדר שינה מעוצב יפה וביתי אין תחליף. לכן, כשמעצבים חדר שינה, חשוב לשים לב לכל הפרטים, מגדול כמו מיטה ושולחן, ועד קטן כמו תמונת קיר ואקססוריז, שיהיו מדויקים ומעוצבים היטב. אחד הפריטים שגורמים הנעימים וממלאים ביותר הם שטיחים לחדר שינה.

הנוכחות של השטיח באה לידי ביטוי במראה שלו, בגודל ובצבעים שלו, וגם בנוחות שלו כאשר דורכים עליו. אם אתם מתגוררים באזור הצפון ומחפשים חנות בעלת שטיחים לחדר שינה, אז אנחנו הוגה שטיחים כאן בשבילכם עם מגוון דגמים, צבעים וגדלים.

מגוון שטיחים לחדר שינה

ישנם מגוון רחב של סוגים של שטיחים לחדר שינה. השטיחים יכולים להיות במבחר סוגים כמו שטיחי קינג דויד, שטיחי כותנה, שטיחים מרוקאיים, שטיחים בעבודה יד ועוד. השטיח יכול להיות עבה או דק, שטיח חלק או בעל ציורים ועיטורים מיוחדים, בכל צבע, בכל גודל ובכל צורה.

השטיחים אצלנו אינם מיועדים לחדר השינה בלבד, ישנם שטיחים המיועדים לסלון, לחדר האמבטיה, לחדר המשחקים ועוד. בזכות המגוון הענק של השטיחים אצלנו בהוגה שטיחים, טווח המחירים הינו גדול כך שהשטיחים מתאימים לכל כיס, החל משטיחים זולים ועד לשטיחים יוקרתיים. כמוכן, ניתן לרכוש את השטיחים באתר שלנו און ליין או ללכת לחנות שלנו בחיפה.

מי אנחנו הוגה שטיחים

סיף חליל, בן 24 בלבד ודור שני לבעלי חנות שטיחים, הוא זה שעומד מאחורי האימפריה שנקראת הוגה שטיחים. את הניסיון ספג מאביו מאז שהוא זוכר את עצמו, ובגרותו החליט ללכת בעקבותיו, אך בכל זאת בדרך חדשה, בדרך שלו. כך הפך אותו חור צעיר לבעל אחת מחנויות השטיחים המובילות בארץ, המיוחדת עם המגוון העצום של השטיחים שהיא מוכרת. בנוסף, איכות השטיחים, עשרות הלקוחות המרוצים, השירות הבלתי מתפשר וכל זה במחירים מעולים הם אלה שגורמים להוגה שטיחים להיות מספר אחת בתחום. כשבוחרים שטיחים לחדר השינה, דבר ראשון- עוברים בהוגה שטיחים!