מה גורם לסתימה שדורשת ביובית?

0
19
ביובית ברמת השרון
קרדיט: Pixabay

ידעתם שפעולה פשוטה כמו שטיפת מגבונים אל תוך האסלה עלולה לגרום להצפת ביוב בחצר של הבניין או במקלט? המגבונים אינם מתפרקים, נדבקים אל הדופן של הצינור ויוצרים בהדרגה סתימה. גורם נפוץ נוסף לסתימות בצנרת ראשית הוא חדירת שורשים של עצים ושיחים אל תוך הצנרת. השורשים מזהים את השפכים כמקור מזון, מצליחים לחדור אל תוך הצנרת דרך סדק זעיר וגדלים בתוכה עד מצב של חסימה מלאה. נמליץ על שירותי ביובית ברמת השרון לשחרור סתימות בצנרת ראשית עם דגש על סתימות שורשים, סתימות בעומק הצנרת ותקלות צנרת שדורשות שטיפת צנרת או שאיבת הצפה.

איך שואבים מים עם ביובית?

כל נוכחות של מים במקום שאינו מיועד לכך מהווה סכנה לנפש ולרכוש. אם מים מציפים את הגג, החצר, המקלט, המרתף או החניון יש למהר להסדיר שאיבה. מי גשם וגם שפכים נשאבים ומפונים מהמקום בצורה הטובה והמהירה ביותר עם ביובית. כל מה שצריך לעשות זה למקם את הביובית בסמוך להצפה, לחבר את הצינור ולהפעיל את משאבת היניקה. הנוזלים נשאבים אל תוך מיכל אגירה ומפונים מהמקום. שאיבת בור ספיגה או בור שומן מתבצעת בצורה דומה. שאיבת בור ספיגה מתוכננת כדאי לתאם מראש על מנת ליהנות ממחירים אטרקטיביים. במקרים דחופים ניתן להזמין שירותי ביובית ברמת השרון מעכשיו לעכשיו גם באמצע הלילה.

מי אחראי לשלם על פתיחת סתימה בצנרת של הבניין?

המיקום של הסתימה קובע מי הגורם האחראי לממן את התיקון. כל מפגע בצנרת שנמצאת בבעלות של אחד הדיירים יטופל על ידו. כאשר מאתרים סתימה בצנרת של הבניין (צנרת משותפת) האחריות לתיקון חלה על כלל הדיירים בבניין. העירייה תממן את התיקון כאשר התקלה נמצאת בצנרת עירונית. לא בטוחים מי אחראי לתיקון התקלה? הזמינו אינסטלטור מומחה איתור סתימות. שימוש בציוד חדיש מאפשר איתור מדויק של סתימות ללא גרימת נזק למבנה.

כמה עולה לפתוח סתימה בצנרת ראשית?

עלות של פתיחת סתימה בביוב עם ביובית נקבעת על פי היקף העבודה והמורכבות. משתלם להשלים את שאיבת הצנרת עם שטיפה לניקוי יסודי. במקרים של סתימת שורשים חשוב לבצע גם טיפול מנע לחזרת השורשים לצנרת. צילום קווי ביוב אינו כלול בעלות פתיחת הסתימה. מחירים של צילום ביוב מושפעים מהאורך של הצנרת. שטיפת קו ביוב עם ביובית הכרחית טרם שליחת ציוד הצילום פנימה. הזמנת ביובית ברמת השרון בשעה חריגה (ערב, לילה, סופ"ש) כרוכה בתשלום נוסף. מחפשים פתרון לסתימת ביוב חוזרת? חשוב לכם לטפל נכון בצנרת שלכם? חברת הביובית המקורית בהנהלת יוסי גולן היא הכתובת לצוות מנוסה, מקצועי, יעיל, אמין ואדיב, חייגו עכשיו לתיאום הגעה מהירה.