קופסאות מקרטון- אפשרות משתלמת לאחסון והובלה

0
20
קרדיט - PIXABAY

עבור מגוון רחב של דרישות אחסון ואריזה, רכישת אריזות קרטון היא אפשרות מצוינת ומשתלמת במיוחד. ארגזי קרטון וקופסאות מספקים רמה גבוהה באופן בלתי צפוי של הגנה והם זולים, מגיעים במגוון גדלים  וידידותיים לסביבה. חברה יכולה לחסוך בהוצאות ובנוסף לסייע לאיכות הסביבה על ידי שימוש באריזת קרטון למגוון רחב של סחורות ומוצרים, כל זאת תוך הבטחה שהמוצרים יגיעו ללקוחותיהם ללא פגע.

מה השימוש בעיקרי באריזת קרטון?

לאריזת קרטון יש מגוון עצום של יישומים והיא ניתנת להתאמה לכל שימוש. ההגנה על סחורות – בדרך כלל פריטים עדינים ושבירים – היא המטרה העיקרית של אריזת קרטון. קרטון משמש לאחסון מגוון רחב של חפצים, כולל גם ציוד חשמלי. עסקים אורזים הזמנות בקופסאות קרטון כדי להבטיח שהן מגיעות ללקוחות ללא פגע, ומשתמשות בקופסאות קרטון כדי לשלוח דברים בכמויות גדולות.

במצבים מסוימים, אריזות מקרטון משמשות גם להובלת כימיקלים מסוכנים, תרופות ואשפה מסוכנת. קרטון יכול לשמש גם להחזקת מזון ושתייה כגון קרטוני חלב מקרטון, והרשימה עוד ארוכה. כמעט כל מה שצריך לשלוח ניתן לשלוח בקופסת קרטון.

סוגים שונים של אריזות מקרטון

העובדה שהקרטון מגיע בכל כך הרבה ווריאציות המתאימות לאריזה, מסבירה מדוע הוא כל כך נפוץ בתחום זה. אמנם ניתן לייצר קרטון בקלות, אך ניתן גם להתאים אותו כדי למלא צרכים ייחודיים. למרות שהקרטון זמין במגוון גדלים וצורות, ישנם שלושה סוגים עיקריים של אריזות מקרטון המשמשות לעתים קרובות להובלה ואחסון תעשייתיים. אלה הם הבאים:

  • קופסאות קרטון חד גלי
  • קופסאות קרטון דו גלי
  • תופי סיבים

קופסאות קרטון חד גלי הן האלטרנטיבה הזולה ביותר. הן קלות, ניתנות להתאמה ומספקות רמת הגנה טובה. למרות שהן יקרות יותר, קופסאות קרטון העשויות מקרטון דו גלי מספקות שכבת אבטחה נוספת מכיוון שהן עשויות משתי שכבות של קרטון.

תופי סיבים הם מיכלים העשויים מסיבי קרטון קשיחים. הם מספקים הגנה מעולה וניתן להשתמש בהם לאחסון והובלה של נוזלים ומוצקים. תופי סיבים מדורגים כאפשרות הטובה ביותר להובלת חומרים מסוכנים, אך הם משמשים לעתים קרובות גם לאחסון מזון.

האם קרטון הוא חומר אריזה טוב?

חומר נהדר לאריזה הוא קרטון. למרות שקופסאות קרטון יכולות להיראות שבריריות בהתחלה, קרטון איכותי הוא חזק, עמיד לאורך זמן ועמיד באופן מפתיע בפני נזקים. אריזות מקרטון ניתנות להתאמה בהתאם לצורך ויש לה מגוון רחב של יישומים. ניתן לייצר קרטון כמעט בכל גודל ולהשתמש בו לייצור קופסאות או תופים. ללא ספק, אריזת קרטון היא בין אפשרויות האריזה הזולות ביותר העומדות לרשות העסק, במיוחד אם העסק מוביל הזמנות גדולות.