מה הן האפשרויות שלי לקבל הלוואה מהבנק במקרים שונים

0
116
credit Canva

איך אני יכול לקבל הלוואה מהבנק כאשר אין לי כרטיס אשראי תקף

ישנם מקרים רבים בהם אנשים זקוקים להלוואה למגוון מטרות, דחופות יותר או פחות. אבל, לא תמיד הם מצליחים לקבל הלוואה מאחד הבנקים. רוב האנשים יודעים שגם חברות האשראי מציעות הלוואות ללקוחותיהן, אבל לא לכל הישראלים בכלל יש כרטיס אשראי או אפילו חשבון בנק פעיל. חשוב לדעת, שכיום ניתן לקבל הלוואה ללא כרטיס אשראי, כמו האפשרות לקבלת הלוואה מהירה וחוץ בנקאית לכל מטרה, שנהיית יותר פופולרית בשנים האחרונות בשוק ההלוואות, בעיקר בקרב שכירים ועצמאיים.

יש לי כרטיס אשראי ואני רוצה לקבל הלוואה מהבנק

אין ספק כי אחד המעשים הפיננסיים הגדולים ביותר שמישהו יעשה במהלך חייו הוא קניית דירה. למרות שקורת גג היא דבר בסיסי שכולנו זקוקים לו, במדינת ישראל כיום רכישת דירה אינה דבר מובן מאליו. בדרך כלל הדירה תירכש כשאין לקונה את הסכום המלא ולשם קח לקחת משכנתא, כאשר הוא מביא הון עצמי ראשוני, שמהווה אחוז מסוים מסכום העסקה כולה. הגורמים שמהם ניתן לקבל משכנתא או הלוואות דומות הינם בראש ובראשונה הבנקים וחברות האשראי השונות שנותנים את רוב ההלוואות במדינת ישראל.

איך אני יכול לקבל הלוואה אחרי שהבנק סירב

בדרך כלל הבנקים וחברות האשראי יבצעו בדיקה של דירוג האשראי שלכם ובמקרים שקיבלתם ציון גרוע הם לא ירצו לתת לכם הלוואה. בעקבות כך, הלוואות מגופים אחרים היא אופציה שיש לבחון אותה. בעיקר כאשר אין לנו חסכון פנסיוני שאפשר באמצעותו לקבל הלוואה מקרן הפנסיה, עדיין ישנה אפשרות נוספת שלא כל האנשים מודעים אליה. ישנה אפשרות לקבל הלוואות לבעלי BDI שלילי באמצעות גופים פיננסיים פרטיים שונים אשר מסייעים לאנשים שקיבלו ציון שלילי בבדיקת האשראי, מה שגרם לבנק לסרב לתת לאותם אנשים משכנתא מלכתחילה. אפשרות נוספת זו תופסת תאוצה בשנים האחרונות, ככל שיותר ויותר אנשים מגלים אותה. לכל אותם אנשים שההיסטוריה הפיננסית שלהם פגעה בסיכויים שלהם לקבל הלוואה מהבנק לצורך רכישת דירה, אין סיבה להתייאש, עדיין ישנה אפשרות לקבלת הלוואה במסלול אחר באמצעות גופים אחרים. כדי לברר מה האפשרויות שלכם במצב שכזה, מומלץ לפנות לגורם מקצועי שיוכל לסייע. חברת ריסטרט ייעוץ אשראי קמה במטרה לתת מעטפת שלמה ללקוחותיה בתחום הפיננסי בליווי משפטי מלא ממשרד עורכי דין, באמצעות ניתוח מעמיק והבנת הצרכים של הלקוח. לפרטים נוספים חייגו 050-584-0719