אולם אירועים מושלם לאירוע היוקרתי שלכם!

0
98
luxurious-dinner-hall-with-large-crystal-chandelier_8353-565

מה יותר טוב מלחגוג את האירוע שלכם, בין אם מדובר בחתונה, בר או בת מצווה, אירוע עסקי או כל אירוע אחר, באולם אירועים ייחודי במרכז תל אביב- המציע אוכל טוב ומגוון עבור כולם, אווירה נפלאה ושירות אדיב ומקצועי?

אצלנו באולם אירועים Eve מוצעת חוויה יוצאת דופן, ויחידה מסוגה! עם ותק משנת 2005, אנו נמצאים בלב תל אביב, במקום מרכזי ונוח להגעה אליו, בעל חניון צמוד, עם אולם אירועים יוקרתי המתאים לאירועים קטנים וגדולים כאחד, המשלב בתוכו חוויה של אירוע יוקרתי ונוצץ בהתאמה אישית. בכל איוונט אשר תחגגו תוצע לכם, ללא תוספת תשלום, חבילה הכוללת הגברה, תאורה, די ג'י מקצועי ושלל אטרקציות נוספות, בהתאם לסוג האירוע וצורת החגיגה המבוקשת.

 

 

המקום הנכון לחגוג בו

אצלנו תמצאו את כל מה שתצטרכו בשביל האירוע המשמח והמרגש שלכם! החל ממיקום מושלם במרכז תל אביב, אוכל טוב ומגוון (גלאט כשר, בשרי, טבעוני) שירות מקצועי, עיצוב יוקרתי של פנים האולם- ועד לאטרקציות מרובות ומרהיבות. בין אם מדובר על מלצרים מזמרים השרים מתוך מבחר רחב של שירים ובשפות שונות, קריוקי, שירה בציבור, די ג'י איכותי המנגן את שלל הלהיטים, חניון צמוד או על שירות איכותי ללא פשרות- כל זאת ועוד תמצאו באולמי EVE. אנו בטוחים, כי לאחר חוויה ייחודית שכזו אצלנו, כל משתתפי האירוע לא יפסיקו לדבר עליו, גם ימים ושבועות לאחריו. אז דעו שאנחנו כאן בשבילכם בין אם חיפשתם אולם לחתונה, לאירוע עסקי או משפחתי או כל סוג כזה או אחר- אנחנו נפיק עבורכם אירוע מרהיב עבורכם ונעניק את השירות המקצועי, האדיב והטוב ביותר!

 

בואו לחגוג אצלנו!

אל תפספסו חוויה בלתי נשכחת לאורחים שלכם. בין אם ברמה של האווירה אצלנו במקום, החוויה המוסיקלית, נוחות ההגעה (מיקום מרכזי בתל אביב וחניון צמוד למקום) ובין אם בשירות האדיב שהם יקבלו מהצוות שלנו, אנחנו כאן כדי להפוך את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת, ולתת לכם להרגיש נפלא לאורך כל הדרך.
אם חיפשתם אולם לבת מצווה, תהיו בטוחים שהגעתם למקום הנכון, שכן מעבר לשלל האטרקציות המוצעות לכם, לרבות אוכל מגוון ואיכותי (גלאט כושר המתאים לכולם), חבילות הגברה ותקלוט, או העיצוב המותאם אישית דעו כי אנו מוסיפים לחגיגה משחקים והפעלות מקצועיות, אוכל המותאם לחוגגים הצעירים, הסעות הלוך חזור, מגנטים ומגוון הפתעות משמחות. נשמח לענות לכם על כל שאלה, להעביר סיור באולם שלנו ולהכיר לכם את החוויה יוצאת הדופן של Eve! צרו קשר באתר או במספרי הטלפון 050-2333320 / 03-6888099. ונתחיל לבנות לכם את האירוע המושלם. Eve- אולם אירועים המציע חוויה יוקרתית וכייף גדול לאורחים.