מה לעשות באילת ?

0
93
קרדיט https://funtasy.co.il/

מה לעשות באילת דילמה מלאת חוויות !

אילת היא עיר נופש יפהפייה השוכנת בקצה הדרומי של ישראל, בה פוגש הים האדום את הנוף המדברי. העיר מפורסמת במים הצלולים, בשוניות האלמוגים הנהדרות ובבעלי החיים הימיים הצבעוניים שלהם. אל העיר היפה הזאת המוכרת בכל רחבי העולם, גם בגלל מזג האויר החמים שלה רוב ימות השנה, מגיעים תיירים מכל רחבי העולם וגם תיירות פנים ענפה, הנהנית מהים מהנוף ומהאטרקציות המיוחדות שיש לה להציע. אז לפני שאתם מגיעים ומחליטים מה לעשות באילת  חברת פאנטזי -funtasy  מתחמי אטרקציות מציעה לכם מגוון אטרקציות לכל המשפחה, לקבוצות חברים, בת/בר מצווה, ימי הולדת, ירח דבש, והכל בטוב טעם, מותאם בטיחותית, ומשאיר רושם לזמן רב. בנוסף, הטבע המיוחד של אילת מציע אף הוא את האטרקציות שלו, המשלבים טבע ואדמה עם טכנולוגיה חדשנית.

אטרקציות מן הטבע מים וים

פארק המצפה התת ימי -הוא אטרקציה פנטסטית המציעה הזדמנות ייחודית לצפות בחיי הים מקרוב. המצפה ממוקם בקצה שונית האלמוגים, והמבקרים יכולים ליהנות מנוף פנורמי של הים האדום מבעד לחלונות הגדולים של המצפה. הפארק כולל גם אקווריום, בריכת כרישים ומוזיאון.

שמורת הטבע חוף אלמוג– היא אחד המקומות היפים באילת, והיא יעד חובה לחובבי הטבע. השמורה היא ביתם של מגוון רחב של חיים ימיים, כולל אלמוגים צבעוניים, דגים וצבי ים. המבקרים יכולים לחקור את השמורה על ידי שנורקלינג או צלילה.

ריף הדולפינים הוא אטרקציה ייחודית המאפשרת למבקרים לשחות ולקיים אינטראקציה עם דולפינים בסביבתם הטבעית. השונית היא ביתם של קבוצת דולפינים שחיים בים הפתוח, והמבקרים יכולים לצפות ולתקשר איתם בזמן שנורקלינג או צלילה.

המדבר קורא לך

אילת מוקפת בנופי מדבר מדהימים שכדאי לחקור. ספארי מדברי הוא דרך מרגשת לחוות את יופיו של המדבר וללמוד על החי והצומח הייחודיים לו. ניתן לצאת לסיור מודרך הכולל טיולי ג'יפים, טיולי גמלים וארוחת ערב בסגנון בדואי. במרחק קצר מאילת נמצא פארק תימנע ארץ פלאות גיאולוגי עם תצורות סלע מדהימות שאפשר לבקר ולחקור ברגל או באופניים ולהצטרף לפעילויות, לרבות אגם מלאכותי, מכרה נחושת היסטורי ומגרש משחקים לילדים. אילת היא יעד נפלא המציע מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות למבקרים. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות, טבע או רגיעה, יש משהו לכל אחד בעיר הנופש היפה הזו. אילת היא יעד נפלא המציע מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות למבקרים. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות, טבע או רגיעה, יש משהו לכל אחד בעיר הנופש היפה הזו. אז אם אתם מתכננים ביקור ולא יודעים מה לעשות באילת אז כדאי שתפנו לחברת פאנטזי –funtasy  מתחמי אטרקציות ותכירו את מגוון הפעילויות המדהים שיש להם לכל בני המשפחה והחברים ולכן כדאי שתמהרו להתקשר לטלפון: 08-9118282 ותיהנו מחופשה שלא תשכח במהרה.