מה מייחד אימון עסקי מאימון עסקי אישי

0
69
קרדיט Canva

בשנים האחרונות צמחו והשתנו שני תהליכים במקביל: אימון עסקי במסגרות ואופנים שונים הופך לפופולרי ומבוקש יותר, והאימון האישי הופך לפופולרי גם כן. כאשר השירות מוצע ליזמים, חברות ואנשי עסקים, ניתן להסתכל על שני אמצעים אלו, אימון עסקי והדרכה אישית-עסקית, בצורה דומה. עם זאת, מדובר בתחומים שונים המציעים כישורים שונים וניתן להשתמש בהם במצבים שונים. כאשר שני התחומים, גם קורס אימון אישי וגם אימון עסקי, בעלי דרכים חזקות להניע תהליכים ושינויים ולעזור לחברות ולאנשים להגיע ליעדים שלהם.

הכל על האימון העסקי: מתן ידע, שאילת שאלות ויצירת רעיונות מעשיים

אימון עסקי מטרתו לעזור למתאמן לפתח מיומנויות שיאפשרו לו למצוא את המידע הנכון ולפעול על פיו. המאמן העסקי פועל על שיפור הכישורים האישיים של המתאמן, העצמת המתאמן והנעת הצמיחה הפנימית והאישית של המתאמן. אנחנו לא מדברים על אסטרטגיות וטקטיקות ניהול עסקיות או נתונים. במקום זאת, אנחנו מדברים על צמיחה פנימית ואישית ושיפור מיומנויות שחשובות להצלחה עסקית. לכן, במהלך הכשרה אישית-עסקית, אתה יכול לחשוב וללמוד על הדברים הבאים:

  • יש לבחון ולהבין את המטרות והיעדים.
  • להסתכל על כמה טוב העבודה נעשית וללמוד איך לעשות את זה טוב יותר
  • לשים לב איך בעל העסק או המייסד מדבר על העסק שלו. האם זה עוזר במכירות ובשיווק?
  • להשתפר בריכוז, יצירתיות, התמקדות וחשיבה
  • לבדוק האם התחום הוא באמת שלכם כבעלי עסקים והאם זה התחום המתאים לכם
  • בניית ביטחון עצמי וכוח אישי כדי לעזור לאנשים להצליח בעבודה ובחיים

איך לשלב אימון אישי ועסקי יחד?

אימון אישי לחיים ואימון עסקי הם שני תחומים שונים מאוד, הם לא חייבים להיות מנוגדים זה לזה. במצבים רבים, אפשר ואפילו טוב יותר להשתמש בשניהם כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. לפעמים צריך להיכנס לפרטים הטכניים ולקבל אימון ממאמן עסקי מקצועי, למרות שתהליך האימון יכול להניע את תהליך ההכשרה או לעבוד איתו בקלות וביעילות. אימון אישי לחיים יעזור למנהלים, בכירים ועובדים להגיע לתובנות אישיות ולצמוח כאינדיבידואל, ואילו אימון עסקי יעזור לכולם לבטא את הפוטנציאל בתחום העסקי, ולהביא לצמיחת העסק. מעוניינים לשמוע עוד על קורס אימון אישי ועסקי? צרו קשר עם בית הספר קוד האימון.