מה צריך לדעת לפני קניית כספת למשרד?

0
183
קרדיט Canva

באירגונים רבים  מאחסנים את המסמכים חשובים, כסף ותיקים אישיים של עובדים במשרדי חברה. המשימה העיקרית של כספת משרדית היא להגן על חפצי ערך שונים מפני גישה לא מורשית. ב"גישה זרה" הכוונה לא רק לשודדים הצמאים לכסף קל, אלא גם לעובדים רגילים בחברה. האמון בארגון הוא חשוב, אבל לחברה יש מסמכים חסויים שאינם מיועדים לקהל הרחב. אז מה צריך לבחון לפני קניית כספת?

על מה חשוב לשים לב כאשר בוחרים כספת?

כאשר בוחרים כספת למשרד כדאי להעריך את הקיבולת שלה. יחד עם זאת, יש לזכור כי המימדים הפנימיים והחיצוניים של כספות עשויים להיות שונים מאוד, במיוחד עבור מוצרים עם קירות רב שכבתיים. כספות משרדיות מיוצרות עבור משרדים או ארגונים שונים, לכן הם חייבים להיות מצוידים במספר מדפים בהם מונחים מסמכים. כדאי גם  לברר איזה סוג של מנעול כספת מתאים לכם ביותר.

ישנם שלוש סוגי הנעילה שתצתרכו לבחור בינהם:

  • מפתח. מתאים לאנשים הזקוקים לגישה מתמדת. החיסרון הגדול הוא שיש מעט מאוד אבטחה, כמו כן המפתח יכול ללכת לאיבוד או יכולים לזייף אותו.
  • קוד. הסוג הפופולרי ביותר של מנגנוני הנעילה. די קשה לפרוץ, מכיוון שהקוד מורכב משילוב של מספרים. מנעולים מסוג זה יכולים להיות מכניים או אלקטרוניים. שימו לב! לא מומלץ ליצור סיסמה מנתונים אישיים. קודים כאלה ניתנים לפיצוח בקלות על ידי זרים!!!
  • ביומטרי. מערכת נעילה מודרנית ביותר הנפתחת בטביעת אצבע. כספת כזו אמינה יותר מאחרות, אך העלות שלה גבוהה יותר.

כספות עם מנעול קומבינציה מכאני או אלקטרוני מגנות בצורה יעילה על חפצי ערך מפני גניבות ופולשים, אך גם עבור הבעלים של מכשירים אלו מערכת אבטחה רצינית עלולה להוות בעיה. זה קורה כאשר בעל הכספת שוכח את הסיסמה הדיגיטלית. כדי לפתור את הבעיה במהירות ובזול, אתה יכול לנסות כמה טריקים כדי לפתוח את הכספת. אם לא הצלחתם – כדאי לפנות אל פורץ כספות מקצועי, הוא יפתח את הכספת שלכם בקלות ובמהירות.

הבחירה של הכספת תלויה במידה רבה גם במאפייני החדר, אך אל תשכחו לקחת בחשבון את כל הפרטים. לכן, במבט ראשון, נראה שלבניין שמור היטב עם אזעקת אש אין טעם לרכוש כספות משרדיות חסינות אש. עם זאת, ישנם מקרים שבהם, במהלך שריפה, האזעקה הגיבה באיחור, אז עדיף להיות מוגנים.

אנו מציעים לכם  לפני רכישת כספת לפנות אלינו לקבלת יועץ מאנשי מקצוע שלנו כדי להבין איזה כספת הכי מתאימה למשרד שלכם.