מרכז גמילה מאלכוהול

0
117
קרדיט CANVA

ההתמכרות לאלכוהול היא הנפוצה ביותר בעולם המערבי, אך נחשבת לחמקמקה לאיתור ואבחון. הסיבה לכך היא שמשקאות אלכוהוליים חוקיים, מכירה וצריכה שלהם הינם פעולות שגרתיות המתבצעות במגוון מקומות והקשרים. בדיוק בגלל כל אלו קשה לעתים להודות שהרגלי השתייה כבר חורגים מן הנורמה המקובלת ויוצרים פגיעה ממשית בתפקוד. אנחנו מבינים כמה זה קשה לבקש עזרה ומציעים לכם לפנות לייעוץ של מרכז גמילה מאלכוהול. מרכז גמילה שבטיא מציע תוכנית טיפול בת שלושה שלבים בליווי של צוות מקצועי ומסור. זה הזמן לצאת לדרך חדשה, מדובר בתהליך אך בתנאים הנכונים והמיטיבים תוכלו להחלים ולחיות חיים עצמאים ונטולי תלות כפי שמגיע לכל אחד ואחת.

איך לדעת אם לפנות לייעוץ של מרכז גמילה מאלכוהול?

אם אתם קוראים את זה ועולה בכם חשש לגבי עצמכם, או לגבי אדם קרוב, כדאי שתשימו לב לסימנים הבאים. שינויים ועלייה בכמות הצריכה מעבר לנורמה המקובלת, הם כמובן הסימן הראשון והמובן מאליו להתמכרות למשקאות חריפים. אם אתם מזהים יכולת סיבולת גבוהה לשתייה והגברת הצריכה כדי להשיג אפקט שיכרון, זה עשוי להדליק נורה אדומה. התנהגויות של שתייה בזמנים ומקומות לא מקובלים, הסתרה של צריכת אלכוהול, ציפייה להיות במקומות המגישים משקאות מהווים גם הם סימנים לזיהוי ההתמכרות. מובן כי לא בכל מצב נזקקים לטיפול של מרכז גמילה מאלכוהול, אך במצבים של התמכרות פעמים רבות נזדקק לעזרה חיצונית והתנתקות זמנית מהסביבה הקיימת על מנת לאפשר תהליך החלמה.

מי אנחנו?

מרכז גמילה שבטיא הוותיק והמוכר ממקום בתוך מלון בוטיק ומציעה תוכניות טיפול בתנאי לינה מלאים. תוכנית הטיפול כוללת שלושה שלבים על מנת לאפשר החלמה הדרגתית. אנו מציעים ליווי במגוון היבטים דוגמת רפואי, רגשי פסיכיאטרי ועוד. הצוות שלנו כולל מומחים בתחום ההתמכרויות המעניקים טיפול מסור, מקצועי, איכותי וקשוב. לאורך הדרך אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא איתכם תוך הבנה של הצרכים והרצונות הייחודיים עבורכם. כדי שנוכל להעניק טיפול ברמה הגבוהה ביותר אנו מקפידים על שמירה על מספר מוגבל של משתתפים בכל עת. בסיום התהליך נמשיך ללוות אתכם להשתלבות מיטיבה מחודשת. בקרו באתר שלנו או חייגו 058-712-4-712