עורך דין צחי לביא – עורך דין לתביעות נזיקין

0
20
עורך דין לתביעות נזיקין
קרדיט: Canva

רשלנות רפואית באבחון

רשלנות רפואית באבחון מתרחשת כאשר ספק שירותי בריאות מסוים לא מצליח לאבחן כראוי מצב רפואי, מה שמוביל לעיכוב בטיפול או מתן טיפול שגוי. זה יכול להיות השלכות חמורות עבור המטופל, שכן זה יכול לאפשר למצב הנוכחי להחמיר ולהיות קשה יותר לטיפול.

רשלנות רפואית באבחון – מה כדאי לדעת?

ישנן מספר דרכים בהן יכולה להתרחש רשלנות רפואית באבחון. לדוגמה, אחות או רופא עלול להיכשל בהזמנת בדיקות או בדיקות הכרחיות, לפרש לא נכון את תוצאות הבדיקות, או להתעלם מתסמינים מרכזיים שיכולים להצביע על מצב ספציפי. מטופלים אשר נפגעו מרשלנות רפואית באבחון עשויים להיות זכאים לפיצוי בגין נזקיהם, לרבות הוצאות רפואיות, הפסדי שכר לצד כאבים פיזיים שעלולים גם לעלות בבריאות הנפשית. חשוב למטופלים להיות מודעים לזכויותיהם ולפנות לייעוץ משפטי אם הם סבורים שנפלו קורבן לרשלנות רפואית באבחון.

עורך דין צחי לביא – הבחירה הנכונה בשבילכם

עו"ד צחי לביא מתמחה לאורך שנים בתחום נזקי הגוף, והוא מייצג לקוחות רבים מול גורמי הביטוח הלאומי וגורמים רפואיים אחרים במקרה הצורך. מחויבותו לפעול ככל הניתן עבור הצלחת הלקוחות עומדת בראש מעייניו, כאשר כל לקוח זוכה למעטפת ייצוג מלאה – עד לניצחון בבית המשפט. צרו קשר באתר או במספר הטלפון: 054-2336262

 

עורך דין לתביעות נזיקין

עורך דין לתביעות נזיקין מספק ייצוג משפטי לתובעים הטוענים לפגיעה או נזק כספי עקב פעולות רשלניות או מכוונות של אדם, ישות או גוף ממשלתי. עורכי דין נזיקין מתמחים בתחום ספציפי במשפט הנקרא דיני נזיקין המבקש לתקן עוולות אזרחיות ולתת מענה לכל התנהגות שיש בה בכדי להזיק לאדם.

עורך דין לתביעות נזיקין – תחומי אחריות

עורך דין לתביעות נזיקין עוסק עשוי לטפל בהם קרתה בדרך מסוימת רשלנות רפואית או מקרים בהם התגלתה חוסר אחריות ברמה משוועת, פציעות במקום עבודה, החלקה ונפילה, תאונות דרכים, פגיעה בפרטיות או לשון הרע. תפקידו של עורך דין לתביעות נזיקין הוא לבנות תיק משכנע כדי להוכיח שללקוחו נגרם נזק או הפסדים שניתן לזהותם עקב התנהגות בלתי הולמת של הנתבע. לעתים קרובות עורכי דין אלה מתמודדים עם חברות ביטוח כדי לקבוע פשרה הוגנת. הם מיומנים מאוד במשא ומתן והם דוגלים באגרסיביות בפיצוי צודק מטעם התובע באמצעות ליטיגציה, בוררות או פתרון סכסוכים חלופי כדי להטיל על הנתבע דין וחשבון ולהרתיע התנהגות רשלנית עתידית.

עורך דין צחי לביא – מומחיות ומקצועיות

עו"ד צחי לביא מייצג לאורך שנים לקוחות רבים שנפגעו בדרך מסוימת בעקבות רשלנות מכל סוג שהוא. כל לקוח מקבל ליווי משפטי וייצוג ברמה הגבוהה ביותר בבית המשפט, על מנת להגיע למיצוי הזכויות הרחב ביותר אליו ניתן לשאוף. הינכם מוזמנים לפנות באתר או במספר הטלפון לקבלת פרטים נוספים: 054-2336262