תכנון מגדלים מלאי חלונות

0
219
credit Pixabay

בשנים האחרונות, בכל הנוגע לתכנון בנייני משרדים וגורדי שחקים המגמה השתנתה, וכיום נהוג לתכנן בניינים כאשר הם משובצים בחלונות גדולים ומרהיבים, אשר מאפשרים לנמצאים בפנים להשקיף על הנוף ומעניקים אסתטיקה ייחודית לסביבת הבניין. בין אם מדובר עם בנייני משרדים במתחם הבורסה ברמת גן ובין אם מדובר על בתים חדשים בשכונת הראשונים בראשון לציון, חלונות גבוהים, רחבים וגדולים היא הטרנד בעולם האדריכלות והבניה.

לתחזק את בניין המשרדים

בעקבות העובדה כי יותר ויותר בניינים אשר נבנים ומשופצים הפכו למשובצי חלונות גבוהים, עד לקומות גבוהות במיוחד אשר עלולות להגיע לקומה 30 ומעלה בגובה של כמה עשרות מטרים, הניקיון והתחזוקה של אותם החלונות הפך קשה ומורכב הרבה יותר – אם בעבר היה ניתן לנקות חלונות קטנים מבפנים בזהירות, כאשר מדובר על בניינים רבי קומות וגורדי שחקים בעלי חלונות גבוהים ורחבים, חשוב להימנע מסיכונים ולהשאיר את עבודת הניקיון למומחים בתחום. הדרך האפקטיבית ביותר בכל הנוגע לבניינים רבי קומות בעלי חלונות רבים וגבוהים היא ניקוי חלונות בסנפלינג, כך שלמעשה בעל מקצוע בעל הסמכה וניסיון שעבר השתלמויות בטיחות רבות ישתלשל באמצעות חבל סנפלינג וינקה את החלונות, מהקומות העליונות והגבוהות ועד התחתונות הנמוכות. על מנת לנקות את החלונות ביסודיות, בעל המקצוע ישתמש בחומרי ניקוי אפקטיביים וחדשניים אשר לא יותירו אבנית או קצף, וישאירו חלונות נקיים ומצוחצחים מחוץ לבניין הגבוה.

לשמור על החלונות נקיים עם המומחים בתחום

זכרו כי בין אם מדובר על בניין מגורים גבוה ובין אם מדובר על גורד שחקים המכיל מאות משרדים אשר בעלי אלפי חלונות גבוהים וגדולים ידרוש עבודה רבה וזמן רב בכל הנוגע לניקוי החלונות, ולכן חשוב לפנות אל חברת ניקוי חלונות מקצועית ובעלת ניסיון רב שתבצע את העובדה על הצד הטוב ביותר. רבים מאיתנו וודאי שמענו על תאונות עבודה בקרב עובדים אשר מבצעים ניקוי חלונות באמצעות חבלי סנפלינג, ולכן בעת בחירת החברה עימה תרצו לעבוד חשוב לבחון את ההסמכה, הניסיון והשתלמויות הבטיחות של עובדיה. קרן שמש נחשבת לאחת החברות המובילות והמוכרות בישראל בכל הנוגע לניקיון חלונות, ניקיון חלונות בסנפלינג המותאם לגורדי שחקים ובניינים גבוהים במיוחד, כמו גם בענף הניקוי בלחץ. צוות החברה בעל ניסיון רב בתחום, ועובר מדי כמה חודשים השתלמויות בטיחות והכשרות מקצועיות על מנת להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר. לפרטים נוספים והצעת מחיר בכל הנוגע לניקוי חלונות חייגו למספר 050-9393031.