תרפיה במים חיים

0
76
קרדיט Canva

וואטסו לנשים בהריון

וואטסו לנשים בהריון  הוא טיפול במים המשולב בשיאצו, מסאז' ועוד. השילוב תורם רבות לפתרון בעיות בריאות קלות ולהנאה רב חושית. הוא יותאם ספציפית לצרכי האישה ומצבה. התוצאה היא, בין היתר, רגיעה כמו גם חיזוק קשר לעובר. מתחם "טיפה אחרת" – תרפיה במים חיים עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע חשוב.

וואטסו לנשים בהריון – על ידי מטפלת מוסמכת

וואטסו לנשים בהריון ניתן על ידי מטפלת מוסמכת אשר למדה את המקצוע וקבלה הסמכה. המים החמימים הם סביבה נהדרת לטיפול וטובה פי כמה מסביבה חיצונית ופעילויות על מזרן. למים השפעה מרגיעה אבל לא רק. הם יוצרים לחץ חיובי התורם להורדת נפיחויות, להרפיית שרירים, מפרקים ואיברים, המשפר נשימות ותפקודי הריאות ועוד. אחד המרכיבים החשובים הוא טיפול שיאצו המגיע ממזרח אסיה. התורה הנ"ל אומרת שבגוף קיימים ערוצי אנרגיה הקרויים מרידיאנים. אלו נמתחים לכל אורך הגוף ולחיצה על נקודות המצויות לאורכם או בצידם מטפלת באיברים או נגעים המיוחסים להם. קיימת מפה מפורטת בהם הם מצוינים והמטפלת פועלת על פיה. היא תלחץ באצבעות או במרפקים על הנקודות הנבחרות בהתאם לאבחון מוקדם שתעשה בראשית הפגישה. פעילות אחרת היא מסאז' לחלקי גוף שונים, תרגילי נשימות ועוד. כל הפעילויות הללו חיוניות ויוצרות אפקט חשוב.

טיפול ספציפי בתקופה רגישה

אישה הרה מגיעה במצב רגיש עקב דאגות, טרדות נפשיות כמו גם בעיות גופניות שונות. משום כך, הטיפול מותאם ספציפית לצרכיה, לסיטואציה בה היא נמצאת, לסימפטומים אשר בגללם היא הגיעה וכדומה. רצוי לה  לקבל סדרת טיפולים הנותנים מענה מקיף לתקופות מתקדמות בהריון.  היא תחווה ההתמתנות באנרגיות שליליות, חידוש אנרגיות חיוניות, התרוממות רוח ועוד. כל זאת עקב ירידת מתח, שיפור באנרגיות, שינה עמוקה יותר מאשר בעבר, שיפור בתפקוד היום יומי ועוד.

שירות במתחם מסודר ומכיל

מתחם "טיפה אחרת" – תרפיה במים חיים מתמחה בתחום ומומלץ לקבל בו טיפולים מקצועיים עם יחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים ייעוץ, טיפול מסור ומחבק, מחירים נוחים ועוד. מנהלת אותו מוסמכת לנושא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן.

 

וואטסו בצפון

וואטסו בצפון נחשב לטיפול חשוב וחיוני הנעשה במים. מדובר, למעשה, על שילוב של מספר טכניקות טיפול המביאות עימן תוצאות נהדרות. מבקשים אותו, לרוב, אנשים הנמצאים בסיטואציות מורכבות או שמשתקמים מטראומות שונות. כל טיפול יותאם ספציפית לצרכי המבקש. מתחם "טיפה אחרת" – תרפיה במים חיים הממוקם בקרבת הכנרת עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע חשוב.

וואטסו בצפון – לבני שני המינים

וואטסו בצפון מיועד לגברים ונשים בגילאים שונים. ניתן לבקש ולקבל גם טיפול זוגי משותף. הטיפול נעשה במים חמימים וכולל מספר שיטות טיפול. כך שיאצו, מסאז', תרגילי נשימה ותרגילים פיזיים ועוד. המים משדרגים את יכולות הטיפול ועוצמת התוצאות. הם עוטפים את הגוף המצוי במצב של העדר כוח משיכה. בנוסף, מפעילים לחצים הידרוסטטיים התורמים להורדת נפיחויות, להרפיית שרירים ומפרקים, לנשימות סדירות ועוד. הטיפול המרכזי קרוי שיאצו. הוא הובא ממזרח אסיה. מדובר על לחיצות הנעשות בנקודות נבחרות בגוף על ידי אצבעות. התורה אומרת כי לאורך הגוף קיימים ערוצי אנרגיה הקרויים מרידיאנים. עליהם יש נקודות מסוימות אשר משפיעות על איברים, נגעים וחוליים שונים בגוף. לחיצה עליהם מטפלת בחוליים ומקלה עליהם. מטפל שיאצו מוסמך מכיר את המפה המפרטת את כל הנקודות בגוף. לאחר אבחון הוא יבחר את הנקודות החשובות ויעבוד עליהן.

טיפול מותאם לכל אחד

וואטסו הנעשה בסביבה מימית עדיף, לרוב, על טיפולים חיצוניים הנעשים על מזרנים וכדומה. הטיפול מותאם בצורה ייחודית לצרכי המטופל, למצבו הנפשי והגופני, לסימפטומים המטרידים אותו ועוד. מתאים מאוד גם לנשים בהריון. ניתן למצוא אנשים המבקשים טיפולים אלו לטובת תחזוקת גוף ונפש. לאחר כל טיפול ניתן לחוות ירידת מתח, שיפור בפעילות הגופנית, שינה עמוקה יותר ועוד. כל אלו תורמים לביטול אנרגיות שליליות ולהתחדשות אנרגטית חיובית.

שירות מטעם מומחים לנושא

מתחם "טיפה אחרת" – תרפיה במים חיים מתמחה בתחום ומומלץ לקבל בו טיפולים מקצועיים עם יחס אישי. שירותיו כוללים, ייעוץ, הקשבה, מסירות והכלה, מחירים נוחים ועוד. מנהלת אותו מוסמכת לנושא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבות לאורך זמן. היא תשמח להעמיד יכולותיה וכישוריה לטובת נוספים.

 

ריטריט בצפון

ריטריט בצפון נועד למנוחה, רגיעה והתחדשות. הצורך והרצון מגיעים לטובת פיצוי הגוף והנפש של אנשים המצויים או נקלעו לנסיבות מורכבות. ניתן להגיע, בין היתר, לסדנאות טיפוליות הנמתחות לאורך מספר ימים. במסגרתן לחוות טיפולי וואטסו ו/או טיפולים אחרים לחידוש אנרגיות. מתחם "טיפה אחרת" – תרפיה במים חיים הממוקם בקרבת הכנרת עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע חשוב.

ריטריט בצפון – פרקטי ומהנה

ריטריט בצפון מסייע במספר סיטואציות בחיי אנשים. כך לאלו אשר חוו טראומות ורוצים להשתקם מהם, לנשים בהריון אשר מצויות בתקופה גופנית ונפשית מאתגרת, לאנשים אשר נמצאים בסיטואציה גופנית ורגשית מורכבת וגם סתם לאלו אשר לכודים באורח חיים דינאמי וסוחט ורוצים לחפש מרגוע ופסק זמן מהשגרתיות הסוחטת. סדרת טיפולים במים במרכז המצוי באזור כפרי נעים יספקו תוצאות נהדרות. ניתן לקבל טיפולי מים המשלבים מסאז', תרגילי שחרור שרירים, תרגילי נשימה, שיחות מקצועיות ושיחות נפש וכדומה. בנוסף, טיפולי וואטסו המשלבים בהם גם שיאצו ועוד. המים החמימים הינם סביבה נהדרת לרגיעה וקבלת טיפולים. הם עוטפים את הגוף ומפעילים עליו לחצים הידרוסטטיים הגורמים להורדת נפיחויות, להרפיית שרירים, לביצוע נשימות מסודרות ועוד. הטיפולים כאן נקלטים טוב יותר, מה עוד, שהאדם מוכן פיזית ונפשית לקבלם.

סדנה מותאמת לצרכים

כל מטופל זקוק לסדנה מעט שונה. כך בהתאם לצרכיו, רצונותיו וטעמו האישי. המרכז ערוך לכל אלו. ניתן ורצוי לעבור סדנה זוגית שאף מחזקת את הקשר הבין אישי. ניתן לשלב עימה בילוי נעים, ארוחות נהדרות, טיולים בסביבה ושפע של פעילויות מהנות. בסוף כל סדנה מקיפה כזאת והפעילויות הנספחות אליה ייהנה המשתתף משדרוג אורח חייו. יתמתנו או יתבטלו אצלו אנרגיות שליליות ותחודשנה חיוביות. כמו כן, יחווה ירידת מתח, שיפור בפעילות הגופנית, שינה עמוקה יותר ועוד.

שירות מקיף ומסור

מתחם "טיפה אחרת" – תרפיה במים חיים מתמחה בתחום ומומלץ לקבל בו טיפולים מקצועיים המלווים ביחס אישי. שירותיו כוללים, ייעוץ לכל מתלבט, היצע טיפולים מגוון, מסירות, מחירים נוחים ועוד. מנהלת אותו מוסמכת לנושא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבות לאורך שנים. היא תשרת בשמחה נוספים.